Dušan Borković ima visoke ambicije za narednu godinu - želi da se orpoba u takmičenju u kojem će učestvovati i legendardni Francuz - Sebastijan Leb.
Počeo je da vozi još kao devetogodišnjak, a naredne godine proslaviće 20 godina u svetu automobilizma!
"Kada sam kao klinac gledao reli trke, pitao sam se da li ću se i ja ikada videti tako na televiziji. I eto, 19 godina kasnije, moje ime, srpska trobojka na automobilu... se vide širom sveta", rekao je Borković na reli stazi Navak nadomak Beograda, gde je sa svojim timom obeležio kraj izuztno uspešne sezone.
Najbolji srpski automobilista najavljuje ambicioznu 2014. godinu.
"Moj cilj je da postanem prvi srpski vozač koji će voziti svetski šampionat turing automobila (WTCC) i zbog toga nam je neophodno da što pre pokrijemo potreban budžet, kako bih se uključio već naredne sezone. Takođe, moj plan je da paralelno nastavim da vozim i evropski šampionat ETCC u kojem sam ovu debitantsku sezonu završio na trećem mestu. Veoma je izazovno, ali i stresno kada znate da imate kvalitet za svetske trke i uspehe, ali da će vas možda u tome omesti nedostatak novca. Iskreno se nadam da ćemo uspeti da animiramo privrednike i nove sponzore i da ćemo sakupiti novac koji nam nedostaje da bi sledeće godine ostvarili planove", izjavio je Borković.
U WTCC-u bi od naredne sezone trebalo da vozi i Francuz Sebastijan Leb koji se nedavno oprostio od relija, a Borkovićeva želja je da se orpoba i sa takvim imenom svetskog autmobilizma.
Kalendar WTCC i ETCC još nije definitivno usvojen, ali se očekuje da se prva trka bude vožena 6. aprila u Maroku ili Francuskoj.
Naravno, za sve to treba mnogo novca. Samo za jednu test vožnju treba izdvojiti i po više desetina hiljada evra!
Nije veliki broj onih koji su verovali u Dušana prethodnih godina. Ali, oni koji jesu uvek su bili uz njega, pogotovo kompanija NIS, kao i njegov tim, na čijem je čelu njegova supruga Andrijana.
"Ovo što sam uradio je čudo, a oni su verovali u čudo. Ja mogu samo da kažem da će se čudo nastaviti", rekao je Borković, koji je imao i poruku za sve one koji vole brzu vožnju, ali i lude glave:
"Želim da poručim mladim ljudima da su staze za brzu vožnju, a ne ulice".
Dušan je prvi put predstavio javnosti ceo tim koji je sa njim već dugi niz godina. U ekipi su pored trojice Španaca koji rade kao glavni inženjer, glavni i pomoćni mehaničar, još i inženjer Miroslav Rastović iz Hrvatske, Vladimir Jovanović mehaničar zadužen za gume, Strahinja Borković zadužen za opštu logistiku i gorivo i Goran Živanović, koji takođe radi na logistici i pripremi obroka.
Bilo bi idealno da ovaj dasa iz Pančeva, koji ne skida osmeh, pogotovo kada je u automobilu, dobije šansu da vozi u najvažnijoj svetskoj automobilskoj klasi - WTCC.
Ako ništa drugo - on je već uspeo. Do skoro nepoznat široj javnosti, za Ducu Borković sada zna cela Srbija.