Nemačka tjunerska kuća "MTM" uvek je znala prijatno da iznenadi sa modifikacijama modela kuće "Audi".
Kada je u pitanju redni petocilindarski motor, upravo je osnivač kompanije, Roland Majer pomogao u razvoju turbo verzije "petocilindraša" za "Sport kvatro" iz sredine osamdesetih godina.
Izlazna snaga rane verzije agregata je bila 400 konjskih snaga. U međuvremenu su se automobili prilično promenili, kao i tehnologija, ali "MTM" i dalje odlično radi svoj posao.
Poslednji projekt je "Audi TT RS", koji u standardnoj verziji raspolaže sa 340 konjskih snaga i 450 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
MTM je u ponudu stavio tri nivoa paketa od 404 do 424 konjske snage, putem intervencije na softveru i unapređenja izduvnog sistema. Dorade su dovele i do značajnog poboljšanja performansi, te "MTM TT" do stotke stiže za 4,2 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 300 kilometara na čas.
Tu su i drugi atraktivni detalji poput "MTM Bimoto" naplataka od 19 cola, petnaestoinčnih kočnica sa osmoklipnim čeljustima i kraćih opruga.
(MONDO/Vrele gume)
Izlazna snaga rane verzije agregata je bila 400 konjskih snaga. U međuvremenu su se automobili prilično promenili, kao i tehnologija, ali "MTM" i dalje odlično radi svoj posao.
Poslednji projekt je "Audi TT RS", koji u standardnoj verziji raspolaže sa 340 konjskih snaga i 450 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
MTM je u ponudu stavio tri nivoa paketa od 404 do 424 konjske snage, putem intervencije na softveru i unapređenja izduvnog sistema. Dorade su dovele i do značajnog poboljšanja performansi, te "MTM TT" do stotke stiže za 4,2 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 300 kilometara na čas.
Tu su i drugi atraktivni detalji poput "MTM Bimoto" naplataka od 19 cola, petnaestoinčnih kočnica sa osmoklipnim čeljustima i kraćih opruga.
(MONDO/Vrele gume)