• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Raste gledanost nacionalnih televizija

Popularnost nacionalnih televizija raste iz godine u godinu, pokazalo je istraživanje o gledanosti TV i radio stanica u Srbiji 2009. godine.

Istraživanje koje su sproveli IREX Srbija i "Ipsos stratedžik marketing" utvrdilo je da su televizije sa nacionalnom frekvencijom zauzele 78 odsto ukupne gledanosti, dok se lokalne, kablovske i inostrane bore za ostalih 22 odsto, rečeno je na konferenciji za medije.

"Lokalne televizije najgledanije su između 18 i 19.30 h, odnosno uoči Drugog dnevnika RTS, kada emituju svoj informativni program", rekao je Predrag Lozović iz "AGB Nilsen medija riserča".

On je dodao da je i proglašenje epidemije novog gripa doprinelo rastu popularnosti lokalnih medija, jer su se građani na njima informisali o razvoju situacije.

"Građanima je televizija glavni izvor informisanja sa 85 odsto zastupljenosti. Sledi štampa sa 11, i radio i Internet sa po dva odsto", rekla je Jasna Milošević iz "Ipsos stratedžik marketinga".

Ona je navela da učesnici istraživanja smatraju da je televizija "brz, precizan, informativan i uticajan" medij, dok novinare u štampi ocenjuju kao "dobre, ali ponekad preobimne".

"Radio se smatra konzervativnim, dok je Internet moderan", rekla je Miloševićeva.

Na radiju slušaoci najčešće traže muziku (85,4%), zatim kraće vesti (35,6%), sportske informacije (deset odsto), a najmanje politički program (9,6 odsto).

Među nacionalnim radio stanicama najveći rejting imao Radio S (13,2), zatim B92 (8,3) i Prvi program Radio Beograda (4,4 odsto). Građani radio slušaju u proseku 174 minuta dnevno, uglavnom radnim danima, a najveća je konkurencija televiziji u jutarnjim časovima, odnosno od pet do osam sati ujutru, prenosi Tanjug.

Miloševićeva je rekla i da publika uglavnom sluša iste stanice kod kuće i na poslu, dok ih češće menja u kolima. Najčešće se traže nove stanice zbog reklama, druge muzike, ali i kvaliteta signala.

(MONDO, foto Guliver/Getty images)

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

123

Internet izvor informisanja sa 2%?! Pa na internetu vidite sve mnogo brze nego na TV-u, a kamoli u stampi. Meni je to izvor informisanja 95%.

SERIJE