Nacionalni savet za infrastrukturu usvojio je sinoć Master plan koji odrešuje kako će se u narednoj deseniji ulagati u saobraćajnu infrastrukturu.
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je danas da Master plan za Srbiju kao prioritete ističe Koridor 10 i Koridor 11 u drumskom i Koridor 7 u železničkom saobraćaju.
"Generalne smernice odnose se na osnovne vidove transporta - putni, železnički, vazdušni i vodni. Što se putnog i železničkog saobraćaja tiče, tu su prioritet Koridor 10 i Koridor 11, takozvani Beograd- Bar", naveo je Mrkonjić.
Ministar Mrkonjić je kazao da će se u vazdušnom saobraćaju vršiti adaptacija luka, dok je u vodnom saobraćaju prioritet Koridor 7, odnosno, reka Dunav.
"Najvažnija je činjenica da ćemo u narednih 10 godina u programu razvoja Srbije, što se tiče infrastrukture, godišnje ulagati milijardu, do milijardu i po evra", istakao je Mrkonjić.
Ministar je napomenuo da će deo sredstava biti obezbeđen iz evropskih i Svetske banke, jer su to najjeftiniji krediti, a ostali deo iz komercijalnih sredstava na domaćem tržištu.
"Srbija je ponovo veliko gradilište", istakao je ministar Mrkonjić, ističući da je zadovoljan dinamikom izgradnje, što je, kako je rekao i predstavio sinoć na sednici Nacionalnog saveta.
Sastanak Nacionalnog saveta za infrastrukturu održan je kasno sinoć i njime je predsedavao predsednik Srbije Boris Tadić.
Govoreći o ispunjavanju preuzete obaveze da se smanji broj zaposlenih u administraciji, ministar Mrkonjić je rekao da se njegovo ministarstvo "uklopilo u program", tako da neće biti problem da "svi koji rade ostanu da rade".
(Tanjug)
"Generalne smernice odnose se na osnovne vidove transporta - putni, železnički, vazdušni i vodni. Što se putnog i železničkog saobraćaja tiče, tu su prioritet Koridor 10 i Koridor 11, takozvani Beograd- Bar", naveo je Mrkonjić.
Ministar Mrkonjić je kazao da će se u vazdušnom saobraćaju vršiti adaptacija luka, dok je u vodnom saobraćaju prioritet Koridor 7, odnosno, reka Dunav.
"Najvažnija je činjenica da ćemo u narednih 10 godina u programu razvoja Srbije, što se tiče infrastrukture, godišnje ulagati milijardu, do milijardu i po evra", istakao je Mrkonjić.
Ministar je napomenuo da će deo sredstava biti obezbeđen iz evropskih i Svetske banke, jer su to najjeftiniji krediti, a ostali deo iz komercijalnih sredstava na domaćem tržištu.
"Srbija je ponovo veliko gradilište", istakao je ministar Mrkonjić, ističući da je zadovoljan dinamikom izgradnje, što je, kako je rekao i predstavio sinoć na sednici Nacionalnog saveta.
Sastanak Nacionalnog saveta za infrastrukturu održan je kasno sinoć i njime je predsedavao predsednik Srbije Boris Tadić.
Govoreći o ispunjavanju preuzete obaveze da se smanji broj zaposlenih u administraciji, ministar Mrkonjić je rekao da se njegovo ministarstvo "uklopilo u program", tako da neće biti problem da "svi koji rade ostanu da rade".
(Tanjug)