• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tigrovi gumenjaci idu ko ludi

"Tigar" je povećao izvoz za 49 odsto, a prodaju za 40 odsto, saopštila je danas ta korporacija.

Glavno tržište za programe "Tigrovih" fabrika i dalje su zemlje Evropske unije, gde je u tom periodu plasirano 84 odsto ukupnog izvoza, navedeno je u saopštenju.

U programu obuće, koji je najzastupljeniji u izvozu, prodaja je u prvih šest meseci za 47 odsto veća u poređenju sa istim periodom 2009. Najveće tržište i dalje su zapadnoevropske zemlje, sa rastom od 70 odsto u prodaji gumene obuće.

Značajan prodor ostvaren je i na tržištu Kanade, gde je prodaja dva i po puta veća u odnosu na prvu polovinu prethodne godine.

Ovaj period u programu obuće obeležio je i povratak ranijih kupaca, kao i uspostavljanje saradnje sa svetski poznatim kompanijama, među kojima su engleski "Barbour", danski "Ilse Jacobsen", kao i nekoliko velikih distributivnih lanaca, navedeno je u saopštenju.

Jedan od njih je poznata francuska trgovačka kuća "Decathlon", sa pedesetak robnih kuća i više od 400 objekata za prodaju najkvalitetnijih proizvoda iz oblasti sporta, rekreacije, lova i ribolova, širom Evrope.

Kompanija "Tigar", koja je od 2006. do 2009. godine investirala 2,3 milijarde dinara, planira da do 2012. u razvoj proizvodnih kapaciteta, tržišta i servisne mreže uloži još 1,9 milijardi dinara.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image