Nacionalni teniski savez je zbog brojnih obaveza pustio u slobodnu prodaju samo 5.080 kompleta ulaznica za finale Dejvis kupa.
Ulaznice koje su se našle u slobodnoj prodaji "otišle" su u utorak posle samo nekoliko sati, s tim da kupovina preko interneta nije bila moguća zbog preopterećenosti sajta "Card Service".
To je u javnosti stvorilo utisak da je ponovo došlo do malverzacija i da nisu svi imali podjednake šanse da dođu do ulaznica za teniski i sportski spektakl.
TSS je dan kasnije reagovao saopštenjem, u kojem je stavio na uvid sve propise i obaveze, zbog kojih se u slobodnoj prodaji nešlo tek nešto više od 5.000 kompleta.
Saopštenje prenosimo u izvornom obliku.
"Kao organizator finala Dejvis kupa 2010. godine Srbija - Francuska, Teniski savez Srbije obaveštava javnost, nakon reakcija na broj puštenih karata u prodaju, da je:
1. Kapacitet Beogradske arene za finale Dejvis kupa 15.390 mesta.
2. Kapacitet je drastično umanjen zbog izgradnje komentatorskih pozicija na nivou 400, zbog čega su iz prodaje povučena cela dva sektora od 800 mesta.
3. Finale Dejvis kupa je događaj koji je vlasništvo Svetske teniske federacije (ITF), koja ima ugovorne obaveze prema sponzorima, za koje je odvojeno 1.600 mesta.
4. Francuska teniska federacija kao finalista ima pravo na 10 odsto kapaciteta dvorane.
5. Teniski savez Srbije je izdvojio 3.311 kompleta za registrovane takmičare TSS jer smatra da bi svi registrovani takmičari trebalo da prisustvuju mečevima FED i Dejvis kupa.
6. U nivou 200 rezervisano je 400 mesta za novinare.
7. Za potrebe igrača i stručnog štaba reprezentacije Srbije rezervisano je 500 mesta na nivou 200.
8. Za potrebe volonterske službe izdvojeno je 247 kompleta na nivou 200.
9. Za potrebe "Houk aja" i bezbednosti njihovih kamera povučen je iz prodaje prvi red na nivou 400 od 420 mesta.
10. Zbog bezbednosti igrača, pehara, sudija i takmičara, uvučena su tri reda na Severnoj strani, a iz istog razloga se ne pušta u prodaju red "D" na istoj strani tribina, što je 256 mesta u nivou 200.
11. Na tribinama Istok i Zapad, zbog nemogućnosti da se sa tih mesta vidi teren zbog ograde terena, povučeno je 276 mesta na nivou 200.
12. TSS je za potrebe ugovornih obaveza izdvojio 1.000 kompleta.
13. U prodaju je pušteno 5.080 kompleta putem prodajne mreže Cardservis, koju čini 50 prodajnih mesta u Srbiji, partnera u Republici Srbiji i Makedoniji kao i internet sajt
Cardservisa".
Utisak je da bi sve prošlo sa mnogo manje buke da je TSS sa ovim podacima izašao u javnost pre nego što su ulaznice puštene u prodaju.
(MONDO, foto: MN Press)