Turisti iz SAD pohrili su na Island da bi videli vulkan, čija je erupcija početkom godine izazvala haos u evropskom vazdušnom saobraćaju.
Vulkan Ejafjalajokul stvorio je probleme za više miliona putnika, ali je u poređenju sa istim periodom prošle godine u prvih 11 mjeseci 2010. godine privukao 16 odsto više turista iz SAD.
U novoj turističkoj ponudi uključena je i poseta vulkanu. Do sada je u ponudi bila samo banja "Plava laguna".
"Erupcija vulkana postala je naša najbolja reklama. Nije bilo medija u svetu koji nije objavio tu vest", rekao je Ejnar Gustavson, direktor turističke agencije za Island, čije je sedište u Njujorku.
(Srna)
U novoj turističkoj ponudi uključena je i poseta vulkanu. Do sada je u ponudi bila samo banja "Plava laguna".
"Erupcija vulkana postala je naša najbolja reklama. Nije bilo medija u svetu koji nije objavio tu vest", rekao je Ejnar Gustavson, direktor turističke agencije za Island, čije je sedište u Njujorku.
(Srna)