Predsednik UO Mihailo Janković kaže da se sada ne može dobiti prava cena za aranđelovačku punionicu vode koju je Salford kupio 2005. godine.
"Sada nije optimalan period za prodaju kompanije. U periodu krize teško je dobiti odgovarajuću cenu za kompaniju koja je skupo plaćena i u koju je dosta investirano", rekao je Janković u intervjuu agenciji Beta.
On je kazao da je investicioni fond Salford od kupovine "Knjaz Miloša" 2005. investirao oko 50 miliona evra u razvoj i modernizaciju poslovanja i da taj fond, kao i svaki drugi ima investicioni ciklus koji obično traje od pet do sedam godina.
"Realno je očekivati da se u naredne dve godine inicira proces prodaje ("Knjaza Miloš")", kazao je Janković, dodajući da i dalje postoji interes nekih kompanija, ali nije naveo o kojim kompanijama je reč.
On je dodao da se trenutno ni sa kim ne pregovara, ali da u slučaju ozbiljne ponude ne bi trebalo isključiti mogućnost prodaje kompanije i pre 2012. godine.
Prema njegovim rečima, u 2008. godini postojale su ozbiljna ponude za kupovinu "Knjaza Miloša", ali nisu realizovane zbog krize. Janković je podsetio da su među zainteresovanima bili Pepsiko, Koka Kola i Karlsberg.
Doskorašnji generalni direktor aranđelovačke fabrike mineralne vode "Knjaz Miloš" koji je transformacijom kompanije u zatvoreno akcionarsko drustvo prešao na poziciju predsednika Upravnog odbora, naglasio je da će do promene vlasnika poslovodstvo kompanije nastaviti da radi na poboljšanju organizacije i poslovanja.
Janković je rekao da će prihodi kompanije "Knjaz Miloš" u ovoj godini biti za 3,3 odsto veći nego 2009. i dodao da je godišnji neto promet kompanije oko 60 miliona evra.
Vrednost trzišta mineralnih voda u Srbiji, naveo je, u maloprodajnim cenama iznosi oko 150 miliona evra godišnje.
Janković je kazao da se ove godine na srpskom tržištu prodalo oko 250 miliona litara gazirane mineralne vode i oko 200 miliona litara negazirane vode. Nastavljen je višegodišnji trend pada prodaje gaziranih i rasta prodaje negaziranih voda u Srbiji, dodao je.
"Knjaz Miloš" ima udeo od 38 odsto na tržištu gaziranih mineralnih voda u Srbiji, oko 19 odsto u negaziranim vodama, a sa energetskim napitkom "guarana" drži 60 odsto srpskog tržišta energetskih napitaka.
(Beta)
On je kazao da je investicioni fond Salford od kupovine "Knjaz Miloša" 2005. investirao oko 50 miliona evra u razvoj i modernizaciju poslovanja i da taj fond, kao i svaki drugi ima investicioni ciklus koji obično traje od pet do sedam godina.
"Realno je očekivati da se u naredne dve godine inicira proces prodaje ("Knjaza Miloš")", kazao je Janković, dodajući da i dalje postoji interes nekih kompanija, ali nije naveo o kojim kompanijama je reč.
On je dodao da se trenutno ni sa kim ne pregovara, ali da u slučaju ozbiljne ponude ne bi trebalo isključiti mogućnost prodaje kompanije i pre 2012. godine.
Prema njegovim rečima, u 2008. godini postojale su ozbiljna ponude za kupovinu "Knjaza Miloša", ali nisu realizovane zbog krize. Janković je podsetio da su među zainteresovanima bili Pepsiko, Koka Kola i Karlsberg.
Doskorašnji generalni direktor aranđelovačke fabrike mineralne vode "Knjaz Miloš" koji je transformacijom kompanije u zatvoreno akcionarsko drustvo prešao na poziciju predsednika Upravnog odbora, naglasio je da će do promene vlasnika poslovodstvo kompanije nastaviti da radi na poboljšanju organizacije i poslovanja.
Janković je rekao da će prihodi kompanije "Knjaz Miloš" u ovoj godini biti za 3,3 odsto veći nego 2009. i dodao da je godišnji neto promet kompanije oko 60 miliona evra.
Vrednost trzišta mineralnih voda u Srbiji, naveo je, u maloprodajnim cenama iznosi oko 150 miliona evra godišnje.
Janković je kazao da se ove godine na srpskom tržištu prodalo oko 250 miliona litara gazirane mineralne vode i oko 200 miliona litara negazirane vode. Nastavljen je višegodišnji trend pada prodaje gaziranih i rasta prodaje negaziranih voda u Srbiji, dodao je.
"Knjaz Miloš" ima udeo od 38 odsto na tržištu gaziranih mineralnih voda u Srbiji, oko 19 odsto u negaziranim vodama, a sa energetskim napitkom "guarana" drži 60 odsto srpskog tržišta energetskih napitaka.
(Beta)