• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prodaja "Knjaza" na ledu do 2012.

Predsednik UO Mihailo Janković kaže da se sada ne može dobiti prava cena za aranđelovačku punionicu vode koju je Salford kupio 2005. godine.

"Sada nije optimalan period za prodaju kompanije. U periodu krize teško je dobiti odgovarajuću cenu za kompaniju koja je skupo plaćena i u koju je dosta investirano", rekao je Janković u intervjuu agenciji Beta.

On je kazao da je investicioni fond Salford od kupovine "Knjaz Miloša" 2005. investirao oko 50 miliona evra u razvoj i modernizaciju poslovanja i da taj fond, kao i svaki drugi ima investicioni ciklus koji obično traje od pet do sedam godina.

"Realno je očekivati da se u naredne dve godine inicira proces prodaje ("Knjaza Miloš")", kazao je Janković, dodajući da i dalje postoji interes nekih kompanija, ali nije naveo o kojim kompanijama je reč.

On je dodao da se trenutno ni sa kim ne pregovara, ali da u slučaju ozbiljne ponude ne bi trebalo isključiti mogućnost prodaje kompanije i pre 2012. godine.

Prema njegovim rečima, u 2008. godini postojale su ozbiljna ponude za kupovinu "Knjaza Miloša", ali nisu realizovane zbog krize. Janković je podsetio da su među zainteresovanima bili Pepsiko, Koka Kola i Karlsberg.

Doskorašnji generalni direktor aranđelovačke fabrike mineralne vode "Knjaz Miloš" koji je transformacijom kompanije u zatvoreno akcionarsko drustvo prešao na poziciju predsednika Upravnog odbora, naglasio je da će do promene vlasnika poslovodstvo kompanije nastaviti da radi na poboljšanju organizacije i poslovanja.

Janković je rekao da će prihodi kompanije "Knjaz Miloš" u ovoj godini biti za 3,3 odsto veći nego 2009. i dodao da je godišnji neto promet kompanije oko 60 miliona evra.

Vrednost trzišta mineralnih voda u Srbiji, naveo je, u maloprodajnim cenama iznosi oko 150 miliona evra godišnje.

Janković je kazao da se ove godine na srpskom tržištu prodalo oko 250 miliona litara gazirane mineralne vode i oko 200 miliona litara negazirane vode. Nastavljen je višegodišnji trend pada prodaje gaziranih i rasta prodaje negaziranih voda u Srbiji, dodao je.

"Knjaz Miloš" ima udeo od 38 odsto na tržištu gaziranih mineralnih voda u Srbiji, oko 19 odsto u negaziranim vodama, a sa energetskim napitkom "guarana" drži 60 odsto srpskog tržišta energetskih napitaka.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image