Svako punoletno lice, koje na ligaške utakmice Crvene zvezde i Partizana do kraja sezone, izuzev "večitog derbija", ponese dve limenke "Lav" piva od 0,5 litara i odloži ih u specijalni kontejner, moćiće besplatno da uđe na stadion.
Sada, u aprilu 2011. godine, "Carlsberg Srbija" ide korak dalje.
Ova kompanija saopštila je u petak da će od 2. aprila i utakmice Partizan - Borac Čačak (subota, 18 časova), svaki navijač koji ponese dve limenke "Lav" piva i odloži ih u, specijalno za tu priliku, postavljeni kontejner ispred stadiona, imati besplatan ulaz na utakmicu.
Tako će navijači Partizana, ukoliko odlože dve limenke na kojima je oslikan grb FK Partizan, moći da uđu na stadion na svim narednim prvenstvenim utakmicama do kraja sezone.
Isto će važiti i za navijače Crvene zvezde, koji sa sobom ponesu i odlože dve limenke sa grbom FK Crvena zvezda, a akcija na "Marakani" počinje od meča sa Čukaričkim.
"Samo punoletna lica mogu učestvovati u ovoj akciji koja se odnosi na sve utakmice koje igraju večiti rivali na svojim stadionima, izuzev derbija i to tokom cele sezone", naglašeno je u saopštenju da ova akcija neće važiti već naredne srede za duel polufinala Kupa Srbije između "večitih rivala".
Kompanija "Carlsberg Srbija", kao osvedočeni prijatelj srpskog fudbala, počinje realizaciju još jednog važnog projekta. U pitanju je promocija reciklaže, edukacija i podizanje svesti navijača o važnosti pravilnog odlaganja otpada, koje će LAV pivo sprovoditi u saradnji sa FK Crvenom Zvezdom, FK Partizanom i ReCan organizacijom. Ovaj inovativni vid saradnje i zajedničkog promovisanja reciklaže će trajati tokom cele sezone.
"Ovo je nastavak jednog od projekata podrške domaćem fudbalu, koji smo započeli u septembru prošle godine, kada smo na tržište plasirali limenke 0,5 litara 'Lav' piva sa grbovima FK Crvena zvezda i FK Partizan. Prodajom ovih limenki zajedno sa navijačima, svim ljubiteljima fudbala i potrošačima, smo već obezbedili značajne prihode za bolju budućnost srpskog fudbala. Sada smo želeli da skrenemo pažnju na značaj reciklaže i ljubiteljima piva i fudbala omogućimo da prate svoje omiljene klubove tako što će se uključiti i sami doprineti da se što više limenki odloži u kontejnere i time spreči dalje zagađivanje prirodne sredine. Čvrsto verujemo da će ljubitelji fudbala uvideti značaj akcije i da će projekat za kratko vreme pokazati odlične rezultate“, istakla Aleksandra Ranković, direktor komunikacija kompanije "Carlsberg Srbija".
(MONDO)