• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ako nećete da se znojite, vozite se trolama

Od 696 autobusa GSP klimatizovano je 12 odsto, od 97 trolejbusa 70 odsto, dok nijedan od 115 tramvaja nema rashladni uređaj.

Od vozila Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" (GSP), koje svakodnevno u voznom parku ima 943 vozila, klima uređaje ima samo 100 autobusa i 83 trolejbusa, a iz tog preduzeća poručuju da će do kraja leta klimu dobiti još 173 autobusa.

Od 696 autobusa klimatizovano je 12 odsto, od 97 trolejbusa 70 odsto, dok nijedan od 115 tramvaja nema rashladni uređaj, rekla je Tanjugu menadžer GSP-a za odnose sa javnošću Slavica Stevanović.

Što se tramvaja tiče, prosek će popraviti 30 novih "španaca" sa modernim rashladnim sistemima, koji bi trebalo od jeseni da se nađu na beogradskim ulicama.

"Pored nedovoljnog broja klimatizovanih vozila, problem je što su u centralnoj gradskoj zoni veoma česte stanice i to što putnici neprestano otvaraju prozore, pa klima uređaji nisu u stanju da dostignu predviđenu temperaturu", naglasila je Stevanovićeva.

Objašnjavajući da je teško postići idealnu temperaturu u vozilima, Stevanovićeva je istakla da je netačno ubeđenje nekih putnika da vozači neće da uključuju klimu, pošto je u interesu vozača da klima radi, jer oni u vozilu provode mnogo više vremena od putnika.

Prema njenim rečima, na linijama koje često saobraćaju, kao što je linija 16 koja ima polaske na svaka četiri minuta, voze po tri autobusa sa klima uređajem.

"To znači da putnik koji želi da se vozi u klimatizovanom autobusu treba da čeka na stanici oko 20 do 25 minuta", kazala je Stevanovićeva, objašnjavajući da se autobusi sa klimom raspoređuju po prioritetu, na linije koje prevoze najveći broj putnika i na kojima su gužve najveće.

Vozači autobusa koji nemju klime, sa vrućinom se bore otvaranjem prozora i luftera, dok autobusi japanskih donacija i Ikarbusovi autobusi kupljeni 2006. godine imaju ventilatore na krovu koji ubacuju spoljni vazduh u vozilo, kazala je Stevanovićeva.

Direktor GSP-a Mileta Radojević ranije je rekao da se u dotrajale autobuse neće ugrađivati klime, ali će zato jedan od glavnih uslova pri kupovini novih vozila biti da imaju klima uređaj.

"GSP će ubuduće nabavljati samo vozila sa klima uređajima", rekao je Radojević, dodajući da je na raspisanom tenderu za nabavku 25 zglobnih i 10 solo autobusa, jedan od glavnih uslova klima uređaj.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image