• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mrkonjićev žal za Marjanovićevom vladom

Ministar za infrastrukturu i potpredsednik SPS Milutin Mrkonjić izjavio da je vlada Mirka Marjanovića tokom 1990-ih godina funkcionisala bolje od vlade sadašnjeg premijera Mirka Cvetkovića.

"Tada su bili mnogo teži uslovi, ali je vlada funkcionisala bolje. Nismo imali novca, bile su sankcije, bombardovanje, ali su svi izvođači radova bili odgovorni prema rokovima i poslu za razliku od ovih sada, koje je izbacila na površinu divlja privatizacija", rekao je Mrkonjić za novi broj nedeljnika NIN.

Prema njegovim rečima, danas niko ne može da garantuje ni za jedan rok jer su "stranački interesi tako jaki, da 90 odsto vlasnika ili direktora uopšte ne dolaze u Ministarstvo da se dogovaraju već idu u svoje stranke, kod svojih partnera".

Upitan da li ostaje pri tvrdnji da su Ivica Dačić i Boris Tadić samo ostvarili ono o čemu su pregovarali Slobodan Milošević i Zoran Đinđić, Mrkonjić je odgovorio da ostaje pri toj tvrdnji.

"Uskoro će izaći knjiga Mire Marković o ulozi pojedinaca u tom režimu, o Slobodanovim kontaktima sa opozicijom, raznim velikim demokratama. Ona valjda zna ko je sve dolazio kod njih, o čemu su pričali, a znam i ja dosta toga, tako da ne volim da slušam danas ljude koji pričaju o diktatoru a redovno su se viđali, pričali, dogovarali", rekao je Mrkonjić.

On je naveo da će u toj knjizi biti reči o Vuku Draškoviću, Zoranu Đinđiću, "svima koji su dolazili kod Slobodana".

Govoreći o temama iz svog ministarskog delokruga, Mrkonjić je ocenio da će Beograd dobiti lep, ali i prilično skup most preko reke Save, kod Ade Ciganlije, između Čukarice i Novog Beograda.

"Dobićemo (predsednik SANU, Nikola) Hajdinovo remek delo, ali nećemo rešiti saobraćajne probleme", kazao je minitar navodeći da mozt "Gazela" na auto-putu kroz Beograd dnevno pređe 160.000 vozila što "retko koji most na svetu može da izdrži".

"Mislim da je, paralelno sa postojećim mostom, na mestu između starog 'Brankovog' mosta i 'Gazele', trebalo napraviti most vrednosti od 45-50 miliona koji bi privukao polovinu saobraćaja... Most prema Čukarici će rasteriti pet do 10 odsto saobraćaja, a i 'kineski most' (preko Dunava, između Zemuna i Borče) će imati takav promet. Posle izgradnje ta dva nova mosta, 'Gazelu' će i dalje prelaziti 130.000 vozila, što je katastrofa", zaključio je Mrkonjić.

(Beta)

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image