• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

H&M oko Srbije, kao kiša oko Kragujevca

Švedski modni gigant H&M, koji se već proširio u Sloveniji, Hrvatskoj, Bugarskoj i Rumuniji, ne planira ni ove godine da uđe na tržište u Srbiji.

Kompanija je "nastavila da osvaja tržišni udeo tokom jedne od najtežih godina u proteklih nekoliko decenija za maloprodaju u modnoj industriji u mnogim zemljama", rekao je izvršni direktor Karl-Johan Person u svom izveštaju.

Iako je kompanija zabeležila pad profita od 15 odsto u 2011. u odnosu na prethodnu godinu zbog viših cena pamuka u ovom modnom lancu su optimisti kada je u pitanju 2012. godina, uprkos teškoj ekonomskoj klimi.

Naime, kompanija je saopštila da će ući na tržišta Bugarske, Malezije i Tajlanda, kao i Meksika, što će biti njihova prva prodavnica u Latinskoj Americi.

H&M takođe planira da najveći broj svojih prodavnica otvori u Kini, Sjedinjenim Državama i Britaniji.

Na godišnjem nivou, H&M je ostvario neto profit od 15,82 milijarde kruna (1,79 milijardi evra), manje u odnosu na 18,68 milijardi kruna u 2010., što je u najvećoj meri posledica značajnog rasta cena materijala, naročito pamuka, saopštila je kompanija u svom izveštaju o prihodima.

Prodaja je, u međuvremenu porasla za 1,5 odsto na 128,8 milijardi kruna.

"H&M ostaje snažan pred izazovima tržišta. Tokom čitave 2011., ovaj modni gigant je otvorio 266 novih prodavnica i ušao na pet novih tržišta, stvarajući ukupno oko 7,000 radnih mesta", dodao je Person.

(MONDO/Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image