Švedski modni gigant H&M, koji se već proširio u Sloveniji, Hrvatskoj, Bugarskoj i Rumuniji, ne planira ni ove godine da uđe na tržište u Srbiji.
Kompanija je "nastavila da osvaja tržišni udeo tokom jedne od najtežih godina u proteklih nekoliko decenija za maloprodaju u modnoj industriji u mnogim zemljama", rekao je izvršni direktor Karl-Johan Person u svom izveštaju.
Iako je kompanija zabeležila pad profita od 15 odsto u 2011. u odnosu na prethodnu godinu zbog viših cena pamuka u ovom modnom lancu su optimisti kada je u pitanju 2012. godina, uprkos teškoj ekonomskoj klimi.
Naime, kompanija je saopštila da će ući na tržišta Bugarske, Malezije i Tajlanda, kao i Meksika, što će biti njihova prva prodavnica u Latinskoj Americi.
H&M takođe planira da najveći broj svojih prodavnica otvori u Kini, Sjedinjenim Državama i Britaniji.
Na godišnjem nivou, H&M je ostvario neto profit od 15,82 milijarde kruna (1,79 milijardi evra), manje u odnosu na 18,68 milijardi kruna u 2010., što je u najvećoj meri posledica značajnog rasta cena materijala, naročito pamuka, saopštila je kompanija u svom izveštaju o prihodima.
Prodaja je, u međuvremenu porasla za 1,5 odsto na 128,8 milijardi kruna.
"H&M ostaje snažan pred izazovima tržišta. Tokom čitave 2011., ovaj modni gigant je otvorio 266 novih prodavnica i ušao na pet novih tržišta, stvarajući ukupno oko 7,000 radnih mesta", dodao je Person.
(MONDO/Tanjug)
Iako je kompanija zabeležila pad profita od 15 odsto u 2011. u odnosu na prethodnu godinu zbog viših cena pamuka u ovom modnom lancu su optimisti kada je u pitanju 2012. godina, uprkos teškoj ekonomskoj klimi.
Naime, kompanija je saopštila da će ući na tržišta Bugarske, Malezije i Tajlanda, kao i Meksika, što će biti njihova prva prodavnica u Latinskoj Americi.
H&M takođe planira da najveći broj svojih prodavnica otvori u Kini, Sjedinjenim Državama i Britaniji.
Na godišnjem nivou, H&M je ostvario neto profit od 15,82 milijarde kruna (1,79 milijardi evra), manje u odnosu na 18,68 milijardi kruna u 2010., što je u najvećoj meri posledica značajnog rasta cena materijala, naročito pamuka, saopštila je kompanija u svom izveštaju o prihodima.
Prodaja je, u međuvremenu porasla za 1,5 odsto na 128,8 milijardi kruna.
"H&M ostaje snažan pred izazovima tržišta. Tokom čitave 2011., ovaj modni gigant je otvorio 266 novih prodavnica i ušao na pet novih tržišta, stvarajući ukupno oko 7,000 radnih mesta", dodao je Person.
(MONDO/Tanjug)