• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Istraživanje: Dveri "jače" od PUPS i NS

DS i SNS vodile bi "mrtvu trku" kada bi se parlamentarni izbori održali narednog vikenda, pokazuje najnovije istraživanje "Statedžik marketinga". Dveri bi dobile više glasova od PUPS i NS.

Srpska napredna stranka u savezu sa Novom Srbijom Velimira Ilića i dalje je prvi, ali je njihova prednost u odnosu na Demokratsku stranku i njihove partnere, Čankov LSV i Ljajićev SDP, sada pala tek na jedan procenat.

Za koaliciju SNS-NS glasalo bi 32 odsto birača, dok bi koalicija na čelu sa DS-om osvojila 31 odsto, pokazalo je ovo istraživanje koje je sprovedeno krajem februara, a u koje je list Pres imao uvid.

Na trećoj poziciji nalazi koalicija SPS-PUPS-JS, za koju bi glasalo 11,5 odsto birača.

Pojedinačno, prema istraživanju, najača stranka je SNS za koju bu glasalo 31 odsto birača, a DS ima 27,5 odsto podrške u biračkom telu.

Zatim sledi LDP sa osam odsto, dok SRS ima sedam odsto podrške, a DSS pet odsto podrške.

Kada bi nastupali samostalno na izborima, uz radikale, cenzus bi prešli sigurno još samo socijalisti sa 7,5 odsto glasova.

Ostale stranke, uključujući i URS, ne bi prešle izborni prag i ostale bi bez poslaničkih mandata, jer analiza pokazuje da bi URS osvojio tek tri - četiri odsto glasova.

Svi ostali politički akteri, prema istraživanju, imaju daleko manju podršku građana Srbije i na ulazak u parlament mogle bi da računaju još samo četiri liste.

Prema rezulatatima, desničarska oragnizacija Dveri, sa dva odsto podrške, uživa veću popularnost među građanima od PUPS-a i NS-a koji imaju po 1,5 odsto.

(Tanjug)

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image