• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Odlazi dugogodišnji direktor Bi-Bi-Sija

Mark Tomson, direktor britanske nacionalne medijske kuće Bi-Bi-Si (BBC), povući će se sa funkcije posle osam turbulentnih godina na položaju, ostavljajući iza sebe očuvanu medijsku kuću.

Tokom karijere prvog čoveka najpopuranije svetske medijske kuće, koja je trajala najduže još od sedamdesetih godina prošlog veka, Tomson je prevazišao krizu morala u kompaniji, napade iz medijskog carstva Ruperta Mardoka i pretnje po finansije ove kuće usled primene nacionalnog plana štednje.

Najuticajniji medijski zvaničnik u Britaniji izjavio je da će se povući sa čelnog položaja kompanije sa 17.000 zaposlenih posle Olimpijskih igara u Londonu.

"Prevazišli smo seriju snažnih oluja, prošli velika iskušenja i zajedno ostvarili veliki uspeh", poručio je Tompson u elektronskom pismu koje je posalo zaposlenima.

On je primetio da je sa osam godina na funkciji postao generalni direktor sa najdužim stažom u Bi-Bi-Siju u skorije vreme i dodao da je ovaj posao težak zbog stalnih napada koji stižu od suparnika i političara.

Tomson je stupio na direktorski položaj 2004. godine kada su odnosi između Bi-Bi-Sija i britanske Vlade pali na najniži nivo usled javnog spora povodom pripreme države za ulazak u rat u Iraku.

Analitičari ocenjuju da je Tompson odlično predvideo da će eksplozija upotrebe digitalnih tehnologija omogućiti lakšu distribucju informacija, zbog čega je informativni program Bi-Bi-Sija danas popularniji nego ikada.

Sa osam nacionalnih televizijskih kanala, 50 radijskih stanica i velikim veb sajtom, veličina Bi-Bi-Sija i njegovi resursi privlače kritike od strane rivala.

U vreme recesije 2008. godine kritike su bile naročito intenzivirane, pošto su komercijalni mediji koji zavise od reklama, poput televizije Aj-Ti-Vi (ITV), teško držale korak sa Bi-Bi-Sijem, koji se finansira od pretplate.

Kritičari su ukazivali na praksu davanja velikih plata članovima uprave i poznatim televizijskim licima u nacionalnoj medijskoj kući.

(Srna)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image