• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GSP ostaje državni,ali karta mora da se plati

Privatizacije GSP-a neće biti ali borićemo se kvalitet i da svako ko se vozi gradskim prevozom mora da plati kartu, poručio je gradonačelnik Đilas Beograđanima.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas izjavio je večeras, na prijemu povodom 120 godina postojanja Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP), da su predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić i on saglasni da nema privatizacije GSP.

Đilas je rekao da je proteklih decenija GSP prošao kroz težak period i da danas svi mogu biti ponosni na ono što ovo preduzeće pruža Beograđanima.

Svi ljudi u GSP rade veliki i značajan posao da se Beograđani voze što sigurnije, da što manje čekaju prevoz i da to bude što kvalitetnije, rekao je Đilas.

On je podsetio da je nedavno zamenici gradonačelnika Beča, rekao da budžet Beograda iznosi nešto više od 500 miliona evra, a da se na subvencije za gradski prevoz daje 20 odsto budžeta.

Ona je rekla, kako je rekao Đilas, da je budžet Beča 12 milijardi evra, a da subvencije za prevoz ide pet odsto ili 746 miliona evra.

Đilas je rekao da vršioca dužnosti direktora GSP Nebojšu Ćerana čeka veliki posao, ali da se nada da će dobar posao koji je radio u Kolubari, preneti i na ovo preduzeće.

On je najavio da će na proleće GSP nabaviti 200 novih autobusa, a da već sada GSP ima 30 novih tramvaja, 80 novih trolejbusa i više od 400 novih autobusa.

Borićemo se za kvalitetan prevoz i borićemo se da svako ko se vozi gradskim prevozom mora da plati kartu, poručio je Đilas.

Ćeran je rekao da je prvi zadatak GSP da se izbori sa nelikvidnošću, napominjući da ovaj problem muči celu državu.

Prema njegovim rečima, narednih godina GSP mora da se modernizuje, da se restruktuira, ali to ne znači da će biti otpuštanja.

Ćeran je rekao da se mora podići efikasnost preduzeća, uvažavajući socijalnu sitauciju svakog zaposlenog.

(Fonet, foto: Beta/Milan Obradović)

Komentari 7

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Deep

Od kako ste uveli,vas bus-plus,g-dine Djilas,niti se vozim kvalitetnije,i mnogo duze cekam bus,inace godinama sam "vezana" za 2 linije,vozim se godinama na toj odredjenoj relaciji i hronoloski kada se vratim,godinama unazad i sada,ovo je abnormalno porazavajuce.Prvo,vasa izjava,a drugo,stvarno stanje.O cemu,i kome vi ovo pricate.Ako nisam u pravu,vozite se bar 3 dana gradskim prevozom i ako je moguce "odglumite",budite samo 3 dana Dragan Djilas-jedan uobicajeni gradjanin,koji koristi gradski prevoz.Samo 3 dana,pa nas izvestite,umesto sto trenutno iznosite nebuloze.

stop bus plus

nemojte da lažete ovaj narod više! Sve se privatizuje postepeno, gsp radnike nasilno teraju da rade za bus+. Došao je kraj godine, podnesite račun, da utvrdimo da je GSP u manjem profitu nego prošle godine od prodaje karata, i da uklonimo bus plus više, da mogu da počnem da plaćam prevoz opet!

neko ko zna

sa bus-plusom je opala naplata mnogo,takodje oni uzimaju procenat koji nije manji od 50-ak mil.dinara mesecno. cena karte je socijala. gospodine djilas,jeli to domacinsko poslovanje

special image