• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mrkonjić:Novi Jat već od početka marta

Reorganizovani Jat bi mogao da funkcioniše već od početka marta, izjavio je danas ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić, navodeći da će dugovi te aviokompanije morati da se prenesu na državu.

"Sve više sam siguran, bez obzira na interesovanje mnogih kompanija iz sveta, sa Bliskog i Dalekog istoka, iz Rusije ili Nemačke..., sve više sam uveren i to iznosim kao svoj predlog - da će Jat ostati kompanija kakva jeste", rekao je Mrkonjić Tanjugu.

On je naveo da će deo radne snage koji ispunjava uslove za socijalni program dobiti novac da ode u penziju ili na neka druga mesta.

"Sve više sam siguran da dugovi Jata moraju na neki način da se prenesu na državu i da Jat - sa postojećim slotovima (prava sletanja i uzletanja) i kadrovima koji bi nam ostali, sa sadašnjim avionima i lizingom par novih aviona - da će takva kompanija biti moguća i ostvarljiva već početkom marta", istakao je ministar saobraćaja.

Mrkonjić je kazao da ne želi da 'prejudicira' rezultate rada komisije koja rešava sudbinu Jata, ali da mu je dužnost kao ministra saobraćaja da "u ovom trenutku predoči realnost i situaciju u kojoj se nalazimo". On je naglasio da i vlada insistira da se pitanje Jata reši.

"Ovo je varijanta koja bi, prema mom mišljenju, već od marta mogla da živi", dodao je Mrkonjić. Osnivanje nove nacionalne aviokompanije bila je ideja prethodne vlade, koja je 2010. donela tu odluku i godinu dana kasnije raspisala tender za izbor strateškog partnera, ali se nije javio nijedan ponuđač.

Jat je bio ponuđen na prodaju i 2008. godine, ali se i na taj tender niko nije javio, a još od 2007. kao potencijalni partneri Jata u medijima su pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik avijejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija", "Etihad"...

Na prvom tenderu 2008. ponuđeno je bilo 51 odsto kapitala Jata po ceni od 51 miliona evra.

(Tanjug Foto Tanjug Nemanja Jovanović)

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

jat@[email protected]

Ovo ne zvuci uopste lose: "ostati firma kakva jeste". Znaci i dalje mozemo da zaboravimo na jeftinije i brojnije letove u regiji (Rumunija, Bugarska, Albanija) i povoljnije uslove za low cost firme. Mrko, jako si nas obradovao. Znas da mi volimo vise USSR vozove, i to samo u lokalu! Se*i golube beli!

special image