• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Divlje taksiste kod "štajge" teško "ukrotiti"

Sistem naplate taksi vožnje vaučerima koji je uveden na aerodromu, teško je primenljiv za bezobrazne i “divlje“ taksiste pred železničkom u autobuskom stanicom.

Sekretar za saobraćaj Bojan Bovan kaže da vaučeri kod autobuske i železničke stanice nisu još u planu.

“To je ipak, za zatvoreniji prostor“, kaže Bovan.

Pravilo “kupi vaučer pa sedi u auto“ bilo bi veoma teško usopstaviti na autobuskoj ili železničkoj stanici zbog gustoj saobraćaja. I kada bi se pronašao način kojim bi se kanalisala taksi vozila kao što je to slučaj na aerodromu, u karađorđevoj i okolnim ulicama ostaje previše prostora za kršenje pravila i zloupotrebe.

“Sistem kontrole taksi vozila u tom slučaju bio bi mnogo kompleksiniji nego na aerodromu koji je ipak izdvojen“, objasnio je za “Novosti“ Obren Šiljković iz Sekretarijata za inspekcijske poslove i dodaje da bi se morali detaljnije regulisati taksi- stanice, parking mesta i moralo bi da se zabrani zaustavljanje u širem delu.

Građanima ovakav način plaćanja taksi usluga odgovara jer unapred znaju cenu, ali taksisti smatraju da vaučeri ni kod aerodroma ipak nisu dobro rešenje.

“Ako vas vožnja od jedne adrese do aerodroma košta 1.200, a u povratku 1.500 dinara to nije svrsishodno“, kaže za list Milivoje Armuš iz “Beotaksija.“

“To je onda ilegalan način da građani do nekih delova grada plate više nego što bih koštalo na taksimetar“, kaže Armuš za “Novosti.“

(MONDO, foto ilustracija: MONDO)

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Stručnjak

Očigledno je da nema volje da se taksi služba u Beogradu dovede u red. Što je više lopova na ulici, to se narod više plaši da zaustavi vozilo i onda se, zbog sigurnosti, odlučuju da zovu taksi telefonom, a to očigledno pogoduje vlasnicima asocijacija koji sa većim brojem poziva opravdavaju i veću članarinu.

titula

Nemojte da tražite porez da plaćam ako ne rešite divlje taxare. 12 god taksiram i uvek je bilo divljaka! Sve to može da se reši za 5 dana.

Kreator

dvoje zenskih komunalaca u civilu, po mogucstvu da jedna prica na engleskom ubaciti kao agente pa da vidis kako ce da se pohvataju divljaci. i oduzeti im kola. problem divljih taksista se moze resiti za mesec dana. a onda treba resiti problem regularnih taksista koji naplacuju torbe, vise bez tabli taksi firme a kad ih pitas jesu li legalni oni se smeju, znaci vozili bi kao divljaci da ne pitas dal su legalni.

special image