• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Od juna 1.000 kontrolora u gradskom prevozu?

Nadzor u vozilima javnog gradskog prevoza od juna bi mogao da bude rigorozniji, jer će „bus plus” karte kontrolisati najverovatnije oko hiljadu kontrolora.

Ukoliko za ostvarenje ovog plana u gradskoj kasi bude novca, putnicima će osim sadašnjih 250 kontrolora „Apeksa” karte proveravati i 750 radnika koje će na osnovu ugovora o delu angažovati gradska uprava.

Za sada nije odlučeno da li će oni platu dobijati od Direkcije za javni prevoz ili Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd”, navodi "Politika".

Sistem naplate i kontrole karata nije u delokrugu najvećeg gradskog prevoznika od februara prošle godine.

Prema ugovoru sa gradom posao je poveren konzorcijumu koji čine firme „Apeks”, „Lanus” i „Kentkart”.

Oni su imali obavezu da nabavljaju, distribuiraju, organizuju kontrolu putnika i održavaju kompletan sistem.

Kao motivi za uvođenje moderne tehnologije i sistema „Bus plus” navođeni su poboljšanje funkcionisanja javnog gradskog prevoza, njegova modernizacija i smanjenje broja putnika koji se voze bez karte.

Broj „švercera” ne samo da nije smanjen, već je poslednjih meseci čak i opala prodaja dopuna za personalizovane i nepersonalizovane karte, navodi list.

U uvođenje novog sistema naplate i overe karata, satelitskog praćenja i obrade podataka, grad nije uložio ni dinar. Celokupno finansiranje moderne opreme i softvera palo je na teret tročlanog konzorcijuma. Oni , za uzvrat, na osnovu ugovora sa gradom, mesečno ubiraju 8,53 odsto prihoda od prodatih karata.

U sve autobuse, tramvaje, trolejbuse i kompozicije „Bg voza” ugrađeni su validatori i dži-pi-es antene, a opremljeni su i računarski centri u 24 depoa, računajući i onaj glavni u Direkciji za javni prevoz u Ulici 27. marta.

Vrednost opreme se procenjuje na 12 miliona evra. Ugovorom sa konzorcijumom grad ima mogućnost da u roku od deset godina otkupi ceo sistem.

(MONDO, foto: MONDO, Petar Stojanović)

Komentari 59

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vukasin

Pa da li je ovo normalno vise?? Placam mesecnu redovno i ne svercujem se ali mi vise idu na zivce kontroleri. Ne mogu da se odvezem izmedju dve stanice a da mi ne udje kontrola i trazi da pokazem kartu. U vecini Bg-a je situacija ok ali u delu od usca pa do studenjaka ima ih na svakoj stanici.. Stvarno bi mogli malo da promene taktiku i da prestanu da uznemiravaju gradjane koji placaju kartu.

Jos jedan krug

Vi iz Bg kao da ste zaboravili da pesacite?A bicikli?Sta fali zapreznim kolima, ako neka uvedu konduktere kao nekada....

Deki

Sta radi policija bre. Ko stoji iza Bus-plusa?

special image