• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Današnje devojčice više vole Brac od Barbike

Američka kompanija "Matel", tvorac popularne Barbike, našla se u nevolji - njena lutka više nije omiljena medju devojčicama koje bi radije da poseduju njenu suparnicu, Brac, kreaturu poveće glave i izazovnog izgleda.

Američka kompanija "Matel", tvorac popularne Barbike, našla se u nevolji - njena lutka više nije omiljena medju devojčicama koje bi radije da poseduju njenu suparnicu, Brac, kreaturu poveće glave i izazovnog izgleda.

Prodaja najpoznatije lutke manekenke na svetu u konstantnom je padu od 2001. godine kada se na tržištu pojavila Brac, proizvod male kalifornijske kompanije MGA koja zapošljava svega 550 radnika, za razliku od "Matela" koji ima 25.000 zaposlenih.

Danas, prema priznanju samih predstavnika "Matela", lutke Brac predstavljaju izmedju 30 i 35 odsto tržišta, i svojim proizvodjačima donose prihod od 200 do 250 miliona dolara.

"Vreme je da Barbi ode u penziju, čak se i Majkl Džordan povukao", izjavio je nedavno direktor MGA Ajsak Larijan u intervjuu "Njujork tajmsu".

Brac izgledaju mladje, modernije su, kažu u MGA. Sa svojim velikim glavama i očima podsećaju na junake mangi, popularnih japanskih crtaća.

Uglavnom su sve preterano našminkane i veoma oskudno obučene tako da Barbika pored njih izgleda kao nekakva ugladjena tetka.

Prošlog meseca, pozivajući se na rezultate istraživanja tržišta, "Matel" je saopštio da je "Barbika i u 2005. bila lutka broj jedan medju devojčicama".

Ali, ono što je tvorac Barbike prećutao jeste to da su se, po istom istraživanju, lutke Brac daleko bolje prodavale za Božićne praznike.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE