DOWNLOAD  BESPLATNI SMS

Mondo RSS iGoogle YouTube

Čaša vina dnevno duplira rizik od raka?!

21. februar 2009. 15:09 > 15:22

Istraživanje Nacionalnog instituta za rak u Parizu pokazalo je da konzumiranje 175 mililitara vina dnevno povećava rizik od raka.

Iako se do sada isticao pozitivan efekat koji crno vino ima na srce, francuski naučnici saopštili su da čaša vina udvostručuje rizik od raka!

Istraživanje Nacionalnog instituta za rak u Parizu pokazalo je da konzumiranje 175 mililitara vina dnevno povećava rizik od raka debelog creva za devet odsto.

Šokantan je podatak da čaša vina dnevno rizik od raka usne duplje ili grla povećava za 168 odsto!


Svetska fondacija za istraživanje raka ranije je saopštila da alkohol povećava rizik obolevanja od raka grla, debelog creva, jetre ili dojke, ali ovako značajne cifre nikada do sada nisu objavljene.

"Sa povećanjem količine alkohola, povećava se i rizik. Nismo pronašli nijednu dozu pića, ma koliko bila mala, koja bi bila blagotvorna na ljudski organizam", rekao je predsednik pariskog Instituta Dominik Maraninki.

On je objasnio da je problem u varenju alkohola, koji se u organizmu transformiše iz etanola u acetaldehid.

"Alkohol koji metaboliše u acetaldehid oštećuje DNK u zdravim ćelijama", dodao je on.

Francusko istraživanje pokazalo je da je alkohol drugi na listi uzroka smrti koji se mogu izbeći prestankom konzumacije. Na prvom mestu je duvan.

(MONDO)

Dodaj komentarSvi komentari (0)


Svi članci u kategoriji ZdravljeRSS

Info
Svet
Srbija
Ex-YU
Hronika i društvo
Press izbor
Posao
Ekonomija
Novi grip
Najpopularnije
Zabava
Zvezde i tracevi
Kultura
Ludi svet
Rijaliti TV
Muzika
Film
Najpopularnije
Sport
Fudbal
Košarka
Tenis
Ostali sportovi
Najpopularnije
Magazin
Igrice
Porodica
Ljubav i Seks
Komunikacije
Lifestyle
Zdravlje
Travel
Najpopularnije
Vodic
Bili smo na
Recenzije
Foto
Video
Multimedia
Foto
Video
Servisi
webmail
biz:sms
Besplatni SMS
mUprava
prepaid dopuna
mondo shop
X